04-8665410 | 052-2692786

סגירת חורף

סגירת חורף

האם במקרה יצא לכם לעבור ברחוב ולראות מסעדות שיום לפני סועדיהם ישבו בניחותה מחוץ למסעדה באויר הפתוח וכעת הם כולם ישובים מאחורי יריעות לבנות כאשר בחוץ יורד גשם ונושבות רוחות?

סגירת חורף היא אמצעי מהיר ויעיל בעיקר למסעדות, בתי קפה ועסקים אחרים, מאחר ומדובר בפתרון שהוא מהיר וזול יחסית. בתי קפה ומסעדות אשר רגילים להושיב את סועדיהם במרפסת נקלעים בתקופת החורף לסיטואציה בה לפתע הם מאבדים שטח ישיבה. פתרון סגירת החורף הוא פתרון מושלם מבחינתם.

כיצד זה עובד

סגירות חורף נעשות באמצעים של פרופילי מתכת\עץ\פלדה חזקים כבדה שמחוברים ומרותכים אחד לשני וצבועים בצבעים להגנה מפני חלודה ורטיבות אשר מבטיחים עמידות גבוהה לשנים רבות. על גבי הפרופילים "מולבשת" יריעת שימשונית בצבעים לבחירתכם עם חלונות או בלי חלונות. אך השאלה שנשאלת היא האם ניתן להרכיב ו\או לפרק את הסגירה בקלות? קשת הפתרונות רחבה ביותר. ניתן "לתפור" פתרון לכל בעיה. הפירוק וההרכבה תלויים בסוג של סגירת החורף.

 

חדרי זכוכית: סגירת חורף למסעדות

חדרי הזכוכית הן סגירות כמעט הרמטיות כאשר ניתן לשלוט על מזג האויר בפנים הבית\מסעדה. הם נפוצים בעיקר בבתי קפה ומסעדות בשנים האחרונות. חדרי הזכוכית נותנים תחושה אלגנטית והשתלבות עם הסביבה, כאשר ההרגשה היא כאילו יושבים בחוץ אך בתנאים ונוחות כמו בישיבה בפנים. מזג האויר ניתן לשליטה מוחלטת תוך תימרון פתחי החלונות.

 

סגירות חורף מבדים: סגירת חורף למרפסת

סגירת חורף מבדים יכולה להיות מבדים אשר עמידים למים. מדובר בפתרון פשוט ונוח אשר ניתן לפתיחה ולסגירה מהירה בניגוד לסגירת חורף עם אלומיניום או חדרי זכוכית. המראה הוא אלגנטי וההתקנה נוחה ומהירה. ניתן להוסיף חלון PVC ולחלק יריעות גדולות באמצעות רוכסנים וכך בעת הצורך לגלגל כל יריעה בנפרד. ניתן להכין יריעות עם סקוטץ' לסגירה נוחה של הגג. בנוסף ניתן לסגור מתחם שלם באמצעות PVC שקוף- להינות מהנוחות של הפנים ולהרגיש בחוץ.