04-8665410 | 052-2692786

בניית פרגולות מתכת ועץ

בארץ שטופת שמש כמו שלנו, ובסגנון הבניה הישראלי, פרגולה היא שילוב מנצח של יופי ופרקטיות ולכן בתים רבים כיום בארץ מתהדרים בפרגולה בחצר או במרפסת ואפילו אינה מצריכה אישורי בניה.

סיפור האהבה בין הישראלים לפרגולות אינו מקרי, שכן מקורה של הפרגולה גם הוא באגן הים התיכון – ברומא, ופירושה של המילה בעברית הוא "מצללה" (הרומאים היו נוהגים לבנות פרגולות ולתלות עליהן צמחים מטפסים כמו גפן). בשל סגנון הבניה המקומי שלנו אשר שאב השפעות רבות משכנותינו, הפרגולות השתלבו כאן בנוף באופן מושלם כאילו היו כאן מאז ומעולם.

פרגולה שנבנתה ע"י איש מקצוע מיומן מאפשרת לנוח תחתיה וליהנות מצלה בימי הקיץ הלוהטים בו בזמן שהיא משדרגת לאין שיעור את מראה הבית. בניית פרגולה מקצועית, היא כזו שנעשית באופן מהיר ונקי ובתוצאה דקורטיבית במיוחד.
משום כך בניית פרגולות דורשת תכנון קפדני ומדויק בהתאם לדרישות הלקוח, קווי המתאר של הבית והתנאים בשטח. על מנת שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם ותעמוד במבחן הזמן, אין לוותר בשום אופן על חברה מקצועית ומנוסה.

בניית פרגולות נעשית במגוון סוגים של חומרים ושיטות:

בניית פרגולות מעץ – סוג הפרגולות הנפוץ ביותר בבתים בישראל, לכן זהו גם הסוג הראשון שעולה בראש למשמע המילה "פרגולה". פרגולות אלו משוות לבית מראה כפרי. לעץ יכולת להשתלב בסביבתו באופן שאין לאף חומר אחר ועבודה מקצועית תשמר את התוצאה למשך שנים.

בניית פרגולות מתכת ואלומיניום – פרגולות מתכת משוות למבנה מראה מודרני ההולך ותופס תאוצה באדריכלות הישראלית והעולמית. המתכת משמשת כבסיס לקונסטרוקציה, לה ניתן לשדך חומרים נוספים כמו קורות עץ, אריחי גג, PVC ועוד.

פרגולות תלויות – שיטת בניה מודרנית בה את עמודי התמיכה מחליפים כבלים או זרועות המחוברות לקיר הבניין מעל לפרגולה. שיטה זו מאפשרת לבנות פרגולות גם במקומות בהם הצבת תומכות אינה אפשרית או מסיבות עיצוביות.

פרגולות חשמליות – הדור החדש של הפרגולות. לפרגולות אלו מנוע חשמלי אשר בעזרת מערכת בקרה מאפשר לשנות את מצב ההצללה או האיטום בהתאם לצורך ולתנאי הסביבה המשתנים, ובכך מאפשרת ליהנות הרבה יותר מיתרונותיה של הפרגולה.