04-8665410 | 052-2692786

טיפים חשובים להשכרת מערכות הצללה ואוהלים לאירועים

השמחות הגדולות ביותר בחיינו הן אלו המעניקות את הערכים המשמעותיים ביותר, את הרגעים המכוננים ואת החוויות שלא נשכח למשך שנים רבות. על מנת להעניק לאורחים ולמפיקי האירוע כאחד חוויה בלתי נשכחת למשך עשרות שנים חשוב להשקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים לעריכה מקצועית. אירוע מוצלח מסתכם במילה אחת: הפקה. הפקה איכותית היא זו המעלה את איכות האירוע וזו שעלולה לפגוע בו, היא זו שתהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח או אירוע שמעדיפים לשכוח.

בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בהפקת אירועים מוצלחים נמצא מזג האוויר או הטמפרטורה, כמו גם חווית הנינוחות באירוע. ידוע כי ישראל הינה מדינה בעלת תנאי מזג אוויר ים תיכוניים: בקיץ היא חמה ואחוזי הלחות בה גבוהים ובחורף מגיע גשם לא צפוי ועלול להפתיע. כאשר הפתעה זו מגיעה באמצע האירוע, היא עלולה לחרב אותו. על מנת להבטיח אירוע מושלם יש לדאוג למערכות הצללה מתקדמות. המאמר הבא מפרט את הטיפים החשובים לבחירת מערכות הצללה.

התאמה דקורטיבית

בניגוד לשנים עברו כיום ניתן למצוא מגוון עצום וכמעט אינסופי של פתרונות הצללה דקורטיביים. אם בעבר היו פתרונות ההצללה מתמצים בכמה חומרי גלם בסיסיים והשכרה של אוהלים מסוג מסוים הרי שכיום ניתן למצוא אוהלים פשוטים לאירועים עממיים, פתרונות הצללה חכמים העשויים חומרים טבעיים ונוחים לתפעול, אוהלים דקורטיביים בעיצוב מיוחד ועוד. על מנת לערוך אירוע בתנאים פונקציונאליים איכותיים מבלי להפחית מהעיצוב היוקרתי של האירוע יש לבחור פתרונות הצללה מרשימים המתאימים לאופי האירוע הייחודי.

היקף המוזמנים

אוהלים המיועדים לאירועים המוניים אינם דומים ואינם פועלים על אותן השיטות כשל אוהלים המיועדים לאירועי בוטיק קטנים. כמובן, אלמנט הגודל מהווה אתגר במידה רבה אולם מאספקטים רבים מדובר ביתרון: הגודל מאפשר לשלב אוהלים ופתרונות הצללה מרשימים הרבה יותר מאשר פתרונות ההצללה הקטנים והמצומצמים יותר. החשוב מכל הינו יצירת התאמה בין היקף המוזמנים לבין גודל האוהלים. בבחירת פתרונות ההצללה המתקדמים רצוי לבחון את האופציות הקיימות. כיום ניתן למצוא אוהלי ענק לאירועים המוניים הכוללים כניסות ויציאות, פתרונות אבטחה ייעודיים ועוד.

בחירת חומרי גלם

חומר הגלם הינו בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בבחירת האוהל או פתרון ההצללה האידיאלי. לאירועים הנערכים בתנאים חורפיים למשל, לא יתאימו חומרים רכים או חדירים למים. לאירועים מסוג זה יש לבחור חומרים אטימים למים, בעלי דרגת חוזק גבוהה. אירועים חמים יותר מאפשרים בחירת חומרי גלם קלילים יותר המאפשרים חדירת אוויר. לחילופין ניתן להתקין פתרונות אוורור כגון מיזוג פנימי בתוך פתרונות הצללה אטומים ומבודדים מחום וקור. חשוב לבחון מראש את כל האופציות ולעבוד במקביל לייעוצו של איש מקצוע מנוסה בתחום.

ביקורת הנדסית

בין האלמנטים החשובים ביותר רצוי לבחון את הביקורת ההנדסית ואת עמידת האוהלים בתקנים הרלוונטיים.